Časté dotazy

Cena za poštovné a balné je 99 Kč včetně DPH. Pokud hodnota objednávky přesáhne částku 499 Kč vč. DPH, poštovné a balné je zdarma.

Při nákupu v eshopu svítidel EGLO.CZ můžete platit těmito způsoby:

  • hotově – při převzetí na pobočce, nebo při dobírce
  • bezhotovostně – online platba kartou

Výhodou bezhotovostní úhrady je akceptace všech běžných typů platebních karet přes zabezpečené 3D SECURE řešení od GoPay. Více na www.gopay.cz.

Každý produkt má v detailu uvedeno, zda je skladem. Pokud ano, znamená to, že jsme schopni ho expedovat v pracovní dny v nejbližším možném termínu.

Expedice zboží z našeho centrálního skladu probíhají minimálně 3x týdně. Běžný termín doručení objednávky z centrálního skladu na vaši adresu jsou 4 pracovní dny (max. 7 pracovních dní). Pokud by nebylo možné zboží dodat v uvedeném termínu, naši pracovníci Vás neprodleně informují. Pro přesnější datum doručení konkrétní objednávky prosíme volejte, nebo pište na naše adresy.

Řadu produktů máme skladem na některé z našich prodejen. V tom případě můžete zvolit i osobní odběr – týká se prodejen Praha Horní Počernice a Praha Stodůlky.

Prodejna v Praze Stodůlkách umí expedovat i v den objednávky – pokud objednáte v pracovní den do 13-ti hodin. Zboží můžete mít tedy již druhý den doma.

Při objednání zboží k osobnímu odběru, které není skladem na vybrané prodejně, je dodací doba 5-7 dní (je třeba dodat z centrálního skladu). Zboží mezi prodejnami nepřesouváme.

Ano, doklad obdržíte s doručením objednávky.

Zboží na naší prodejně si vyzvednout můžete, ale vždy vyčkejte na informativní zprávu, že je zboží pro vás na prodejně již připraveno.

Při objednání zboží k osobnímu odběru, které není skladem na vybrané prodejně, je dodací doba 5-7 dní (je třeba dodat z centrálního skladu). Zboží mezi prodejnami nepřesouváme.

Objednávky se snažíme expedovat co nejrychleji dle jejich dostupnosti v centrálním skladu. Pokud některý z nich není v daný moment skladem a čeká se na jeho dodání z výroby, obdržíte nejdříve dostupné zboží a ihned po naskladnění také zbývající výrobky.

V žádném případě. V okamžiku potvrzení přijetí objednávky je tato dále zpracována, předána do centrálního skladu a zboží se připravuje na expedici. Před samotným doručením zbožím budete včas informováni.

Ano, u většiny svítidel to možné je. Napište nám nebo zavolejte a obratem vám sdělíme možnosti dodání požadovaného náhradního dílu.

V těchto případech nás kontaktujte přes kontaktní formulář, případně telefonicky či emailem. Situaci s Vámi obratem budeme řešit.

Montáž svítidla doporučujeme provádět odborníkem. Pokud vaše svítidlo po sestavení a zapojení nesvítí, kontaktujte nás přes kontaktní formulář, případně telefonicky či emailem. Situaci s Vámi obratem budeme řešit.

Ze zákona musíme reklamaci vyřídit do 30 dnů, ale snažíme se, aby reklamace byla vyřízena dle našich možností co nejrychleji. K reklamaci stačí kromě reklamovaného zboží přidat kopii dokladu o koupi.

Ano, u většiny svítidel to možné je. Napište nám nebo zavolejte a obratem vám sdělíme možnosti dodání požadovaného náhradního dílu.

Na interiérová svítidla je poskytována záruka 2 roky, na svítidla venkovní 3 roky, na LED žárovky 5 let.

Stupeň krytí (IP) udává odolnost elektrických zařízení proti vniknutí cizího tělesa a vniknutí kapalin, zejména vody. Vyjadřuje se v tzv. IP kódu, který je tvořen znaky „IP“ následovanými dvěma číslicemi: první číslice udává ochranu před nebezpečným dotykem a před vniknutím cizích předmětů, druhá číslice označuje stupeň krytí před vniknutím vody. Například u svítidel do koupelny je vyžadován stupeň krytí IP44 (krytí před případným nebezpečným dotykem nástrojem či drátem a ochrana před stříkající vodou) a vyšší.